فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

هدیه خدا

تخیلات فاطمه زهرا

1391/3/8 0:00
نویسنده : مامان
569 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آفریدگار خوبی ها

فاطمه زهرای 22 ماهه ی من تخیلاتش زیاد شده:

1.

عشقم:مامان ادافظ(خداحافظ)

مامان:کجا میری؟

عشقم:نماز باونم(بخونم),بعد از چند دقیقه نا پدید شدن میاد میگه سلام نماز اوندم(خوندم),قبول باشه دخترکم(مثلا رفته مسجد و اومده...)

2.

عروسکشو میذاره رو پاش و قصه براشون میگه:اکی(یکی)نبود,تق و تق و تق تیه(کیه) تیه دل(در) میزنه ماما منم منم دل(در)میزنم اله(خاله)پیرژن(پیرزن)افت(گفت)بیا تو...

3.

اون روز مدادشو برداشته بود سمت تلویزیون گرفته میگه:دمه(دگمه)بزنم, یه دونه هم به من میده میکه مامان دمه بزن(یعنی کانالو عوض کن)

4.

روزی هزار بار هم تلفنش رو بر میداره و زنگ میزنه:الو ننام(سلام)اوبی(خوبی)مامان اوبه؟بابا اوبه؟نی نی اوچولو(کوچولو)اوبه؟ادافظ...

5.

میگه موتول(موتور)بتم(بشم)و صدای موتور در میاره...

6.

یه مدته دارم از شیر میگیرمش عروسکش رو بر میداره بهش میگه:ممه نخولیا(نخوریا)اذا(غذا) بخول تپل بتی(بشی)...

و دیگه چیزی یادم نمیاد ولی اونقدر هست که یه پست رو پر کنه.

دخترم عاشقانه دوستت دارم منو ببخش که گاهی از دستت عصبانی میشم با شما سر و کله زدن صبر ایوب میخواد که من ندارم گلکم...

خداوندم صبر ایوب عناینی کن...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زینب خانم
23 مرداد 91 10:00
سلام من تازه با وبتون آشنا شدم ماشالله لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم دخمل شیرین و نازی دارید. خوشحال میشم با هم تبادل اطلاعات داشته باشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد