فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

هدیه خدا

فاطمه5/ 9 ماهه مامان

1390/3/8 15:36
نویسنده : مامان
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام را آغاز کلام میکنم و ...

امروز دخملی من بالاخره حرکت کرد امروز گل مامان چهار دست و پا رفت جلو و من خیلی خوشحالمتشویقتشویق

البته خیلی ها می گن اول دردسرته اشکال نداره همین که دخترم سالمه و میتونه حرکت کنه شکر خدا تا باشه از این دردسرها خدایا مواظبش باش که تو خیر حافظ هستی و خودت کمکم کن تا آنطور که شایسته هست بزرگش کنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khale zahra
8 خرداد 90 20:47
khale ghorbunesh bere ...che mah shode...bokhoramesh...booooooooooosssss.....mashala eyne mamanesh khoshkele
مامان زهرا
9 خرداد 90 10:15
سلاااااااااااااااااااااااااااام یه عزیز دل خاله و مامان مهربونش....اول از همه وبلاگ نو مووووووووبارکخیلی خوشگله.... بعدشم اینکه عزیییییییییییییییییییزمیییییییییییی فاطمه جووووووونم ماشاللله چقدر ناز و خوردنی شدی...چقدر هم شبیه مامانت شدی یعنی کپی برابر اصللللللللللل مامان فاطمه دلم برات خیلی تنگ شده ازشیراز دل بکن یه سر به تهران بزن ..... فاطمه رو ببوسشششششششش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد