فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

این روزهای گلکم

1391/4/28 17:37
نویسنده : مامان
443 بازدید
اشتراک گذاری

یا حق

ziba

دخترکم این روز ها...از کجا بگم؟!!! حسابی شیطون شده و لجباز...میخوام لباس بپوشونم بریم بیرون یا فرار میکنه یا گریه و یا گیر میده که بابا بپوشونه,میخوام پوشکشو عوض کنم باز فرار میکنه یا دو سه تا پوشک میگیره تا من با یکیش پوشکش کنم,بهش میگیم فاطمه زهرا فلان کار رو نکنی هاااااعمدا میره همون کارو میکنه مثلا میگیم رو دیوار خط نکشی اونوقت می دوه رو دیوار خط میکشه,تو اتاق بابا نری هااا در باز بشه تو اتاقه,رو میز بابا نری هاااا به ثانیه نمی کشه رو میزه(هر موقع فاطمه زهرا صداش نیاد میفهمیم رفته رو میز بابا و خط خطی و ریخت و پاش) میخوام از پوشک بگیرم ولی اینقدر لجباز شده که میگم ولش کن شاید آروم تر شد خلاصه دخترکم بعضی وقت ها اینقدر اذیت میکنه که منو حسابی عصبی میکنه و ...خدایا صبرم بده...

ziba

عسل مامان حسابی هم خودشو برای ما لوس میکنه و دوست دارم و بوس و نازی و ....

ziba 

عشقم یه عالمه شعر حفظه و کتاب هاشو از بر میخونه که به موقع عکساشونو میذارم

ziba

فاطمه جون خیلی کتاب خوندن رو دوست داره,عاشق توپ بازیه,آب بازی و آرد بازی و خاک بازی و گل بازی رو هم دوست داره خلاصه همش بازی و بازی و بازی... و تا آخرین نفس بازی میکنه و حسابی از خواب بد میاد اسم خواب میاد میخواد خودشو به آب و آتیش بزنه که نخوابه خلاصه فیلمی داریم با خوابوندن این دختر...صبح هم که کله ی سحر بیداره...

ziba

دوست دارم گلم منو ببخش که بعضی وقت ها عصبانی میشم...قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا از نی نی وبلاگ213
18 شهریور 91 8:51
سلام فدای فاطمه زهرا با اون شیرین زبونیها و شیطنتهاش بشم
زهرا از نی نی وبلاگ213
18 شهریور 91 8:53
عزیزم میشه بگی چه کتابایی از اول باهاش کار کردی یا خریدی؟ مثلا از چند ماهگی براش کتاب خوندی؟ همینطوری گرفتی یا از متد یا روش خاصی الگو برداری کردی برا آموزش فاطمه گلی؟


سلام عزیزم من از کتاب های حمام وکتاب های سخت شروع کردم فاطمه زهرا سه ماهه بود که اولین کتاب هارو واسش خریدم و از همون موقع هم زیاد براش شعر میخوندم چون برای حافطه بچه خوبه از متد خاصی هم الگو برداری نکردم امیدوارم کمکت کرده باشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد