فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

هدیه خدا

از کجا بگم...

1391/1/16 17:49
نویسنده : مامان
442 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او...

سلام بعد از کلی دوری سلام،ما دوباره یه مدت اینترنت نداشتیم و از همه جا بی خبر بودیم،تو این مدت کلی اتفاق ها افتاد از جمله که فاطمه زهرا برای خودش حسابی خانم شده همه چی رو تکرار میکنه کلا طوطی شده...که حالا گفتن و تعریف کردن از کاراش خودش یه چست دیگه می خواد

خبر داغ:خاله زینت نی نی داره و نی نی اون تو مرداد به دنیا میاد کلی خوشحالم آخه می خوام خاله بشم دیگه،ان شاا... سالم باشه...

ziba

راستی سال نوتون مبارک ما امسال سال تحویل اصفهان بودیم و کلی خوش گذشت...

هشتم عید هم عروسی عمه راحله بود فاطمه زهرا میگفت ماتالا(همون ماشاا...)

بازم حرف دارم ولی باشه برای بعد...التماس دعا

خدایا امسال را سال خوبی برایمان قرار بده کمکم کن از مادری کردن لذت ببرم و تو راضی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
20 فروردین 91 14:55
سلام.سال نو مبارک همشهری.چه جالب ما هم لحظه تحویل سال کنار زاینده رود بودیم.
یاسمین مامان سورنا
24 فروردین 91 18:27
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدین ماشالا چه دخملیه نازی دارید فکر کنم از سورنا 3 ماه بزرگتر باشه آره من شیرازیم ولی بخاطر شغل شوهرم لامرد زندگی میکنم ولی از گردهمایی های دوستانه خیلی خوشم میات و دوست دارم سورنا هم دوستای همسن و سال خودش رو پیدا کنه و منم بتونم با شما و دوستان دیگه آشنا بشم ولی محدودیت مکانی هم هست من تقریبا هر دو ماه یکبار میام شیراز پیش مامانم اینا و ایندفعه خرداد میتونم بیام شیراز امیدوارم این گردهمایی دوستان بتونه ادامه پیدا کنه و من بتونم به نوبت بعدی برسم منتظر جوابتون هستم و ممنون از ایده ی خوبتون گل دخملمون رو ببوسید
زهرا از نی نی وبلاگ213
29 فروردین 91 20:05
سلااااااااااام به فاطمه زهرای عزیز و مامان مهزبونش منم یه پسر کوچولو دارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم تبادل لینک کنیم .لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم. امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم@};
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد