فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

هدیه خدا

شیرین تر از عسل

1391/1/24 19:27
نویسنده : مامان
475 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش عروسکش رو برداشت روی پاش گذاشت و گفت:ات اپوس... دد(یعنی کتت رو بپوش بریم دد)... دورت بگردم شیرین مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نوژا
26 فروردین 91 9:20
سلام دوست گلم من شیرازی نیستم.لاری هستم.و لار هم زندگی میکنم .اون پستی رو که گفتی رفتم دیدم.منظورتون پست آدرس دکتر گوش و حلق و بینی بود؟؟؟؟؟؟؟





سلام نه عزیز فکر کردم شیرازی هستید میخواستم راحع به سؤالی که برای قرار شیرازی ها بود حواب بذارین که خوب شیرازی نیستید موفق و سالم باشی
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 اردیبهشت 91 8:19
کودکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید ..... نیمه شب از جا پریدم انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان.... همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت... "خواب دیده ام آری خواب دیده ام" هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند: "مامان....مامان..." تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم تا سپیده دمان.... "روز مادر مبارک"
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد